カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 認証済み | 未処理 | 2021-12-20 01:33 | 2021-12-20 10:51 |
テスター | VladimirVSC | 担当者 |   | ソース | nintendo/snes.cpp |
バージョン | 0.238 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | snes [smetroidu] | ||||
セット詳細 |
snes - スーパーファミコン / Super Nintendo Entertainment System (NTSC)
| ||||
概 要 | [smetroidu] インタフェースの一部が点滅している。 | ||||
詳 細 | The upper interface looks steady when at pause screen, but during the actual gameplay its lower part is either blinking or even the minimap lower part can somehow go on a trip, when Samus moves in some direction. | ||||
再現手順 | Either starting a new game and wait until the gameplay or watch the intro gameplay footage (the minimap piece "roaming" can be seen on Norfair fire caverns) | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | 0000.png (2021-12-20 01:33) | ||||
0007.png (2021-12-20 01:33) | |||||
0008.png (2021-12-20 01:33) |