カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
クラッシュ/フリーズ | 重要 (本体) | 解決済み | 修正済み | 2020-02-02 07:08 | 2021-10-31 06:57 |
テスター | kmg | 担当者 | AmatCoder | ソース | nintendo/snes.cpp |
バージョン | 0.217 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.238 | |
修正コミット | 41a8033 | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | snes, snespal [ctrigger and clones] | ||||
セット詳細 |
snes - スーパーファミコン / Super Nintendo Entertainment System (NTSC)
| ||||
概 要 | [ctrigger] segfaultが頻繁に起こる。 | ||||
詳 細 | Game always crashes upon entering any battle as the in-game windows with enemy name, etc are popping up. | ||||
再現手順 | Enter any battle in game. Or can even be seen by waiting 70 seconds or so while watching the opening montage. Game crashes in montage fight with "Flea". | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |