カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2020-01-05 23:01 | 2020-06-28 21:07 |
テスター | hap | 担当者 | Ryan Holtz | ソース | |
バージョン | 0.217 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.222 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | |||||
セット詳細 | |||||
概 要 | D3Dレンダラではprescaleのオプションが正しく動作しない。 | ||||
詳 細 | Prescale option does not work properly on D3D renderer, see attached screenshots. As if the right and bottom edges are not prescaled. It looks correct with opengl. | ||||
再現手順 | d3d screenshot created with: mame.exe sexperta -video d3d -prescale 3 -view "screen" opengl screenshot created with: mame.exe sexperta -video opengl -prescale 3 -view "screen" | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | d3d.png (2020-01-05 23:01) | ||||
opengl.png (2020-01-05 23:01) | |||||
Screenshot (120).png (2020-05-28 19:29) |