カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
インターフェイス | 機能追加 | 認証済み | 未処理 | 2019-02-01 15:40 | 2019-02-06 17:27 |
テスター | wim | 担当者 |   | ソース | dai/dai.cpp |
バージョン | 0.152 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | |||||
セット詳細 | |||||
概 要 | DAIドライバでパドルエミュレーションが無い。 | ||||
詳 細 | The paddles are not emulated, making some games unplayable. | ||||
再現手順 | Download the WAV file from https://drive.google.com/file/d/1vabEs1HtBCKvZ10cswumGshcCXdIQEpw/view?usp=sharing Start mess with: mess.exe dai -cass 2bis.wav Type: UT + return Z3 + return R + return The program now loads. After loading is finished, type: G3D9 + return You will see that the springboard cannot be moved because the paddles are not mapped in MAME. On the original DAI computer, the program runs as expected when using a paddle as a joystick. | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |