カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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ドキュメント | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-02-02 02:55 | 2008-04-06 10:04 |
テスター | robiza | 担当者 | robiza | ソース | irem/m90.cpp |
バージョン | 0.116 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.116u1 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 旧BugID | matchit2_0116ora | |||
セット | matchit | ||||
セット詳細 |
matchit - 四川省 -女子寮編- / Match It
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概 要 | ゲームが動作しない。 | ||||
詳 細 | This game is not working. Yet if you use mame with debug and set a breakpoint to 81c4. You can modify a0b80 location and set a value in this form xxx1xxx0 (like 74, 90, b2 and so on); the "no tile bug" disappear; only with number in this form the bug is not present!a0b80 is incremented every interrupt (like a counter) and with this value the code simulate a random number to create different layout for the gems in 0x8209 there's a routine to assicurate (a0b80) & 0x0111 <> 0 a little correction: a0b80-81: xxx1xxx0 xxxxxxxx the bug is not present xxx0xxx0 xxxxxxx1 the bug is not present the routine from a0b80 set 0 or 1 at a0bd2 with 0 the bug is not present with 1 the bug is present | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |