カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
デバッガ | 重要 (ゲーム) | 解決済み | 修正済み | 2015-11-19 02:17 | 2016-01-25 20:57 |
テスター | Kale | 担当者 | micko | ソース | konami/plygonet.cpp |
バージョン | 0.167 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.168 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | plygonet | ||||
セット詳細 |
plygonet - ポリゴネットコマンダーズ (ver UAA)
| ||||
概 要 | dsp56kコアがクラッシュする。 | ||||
詳 細 | Running Polygonet Commanders with debugger enabled and focused on dsp56k CPU core causes emulation to crash under an unknown condition (either a specific opcode disassembler string parsing or a race condition due of running/halted state). This is actually a dsp56k.c CPU core bug rather than plygonet.c specific. | ||||
再現手順 | run plygonet with debugger enabled type focus 1 in debugger console, then F12 (will eventually move execution to dsp56k) Wait during POST, will eventually crash after some time. | ||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |