カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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クラッシュ/フリーズ | 重要 (ゲーム) | 解決済み | 修正済み | 2008-01-31 10:28 | 2008-01-31 12:18 |
テスター | -Misc Reporters- | 担当者 |   | ソース | seibu/deadang.cpp |
バージョン | 0.119u2 | 発生バージョン | 0.118u3 | 修正バージョン | 0.122u5 |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 旧BugID | deadang0119u2red | |||
セット | deadang | ||||
セット詳細 |
deadang - リードアングル / Dead Angle
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概 要 | 1面をクリアするとゲームがフリーズする。 | ||||
詳 細 | When I complete level 1 the game will Freeze. Regression is 0.118u3. 0.118u3: Changed NEC V30 CPU core to use a 16-bit data bus [Aaron Giles, Philip Bennett, Pierpaolo Prazzoli]. Replaced V20 CPU with V30. Follow-up by robiza in 0.120: the problem is the syncronization between cpu #1 and cpu #2. cpu #2 must complete a routine before cpu #1 start another routine an high value of interleave doesn't help if you use an higher value of frequency for cpu#2 the bug disappear (this is obviuosly an hack) | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | Posted by cibomatto2002 | ||||
添付ファイル |