カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2011-02-11 06:00 | 2011-07-27 06:58 |
テスター | Tafoid | 担当者 | hap | ソース | irem/m62.cpp |
バージョン | 0.141u2 | 発生バージョン | 0.141u2 | 修正バージョン | 0.143u2 |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | All sets in m62.c and phoenix.c | ||||
セット詳細 | |||||
概 要 | 表示色が全体に薄くなった。 | ||||
詳 細 | Compared to previous screens as far back as I can test, the colors for all games in the driver all seem to suffer from colors that have faded or "washed out" | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | I'm setting to possible until such time we can be 100% certain this is not how they are supposed to be. r11392 is the offending revision - having to do with palette.c changes. | ||||
添付ファイル | kungfum-u1.png (2011-02-11 06:00) | ||||
kungfum-u2.png (2011-02-11 06:01) | |||||
kungfum_pre_normalize.png (2011-02-23 06:04) | |||||
kfm_line1.gif (2011-07-24 19:15) | |||||
kfm_line2.gif (2011-07-24 19:16) | |||||
kfm_line3.gif (2011-07-24 19:16) | |||||
kfm_resistors.jpg (2011-07-24 19:16) |