カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
![]() | 低 | 認証済み | 再発 | 2009-01-23 04:07 | 2009-12-24 04:51 |
テスター | chowell | 担当者 |   | ソース | sega/vicdual.cpp |
バージョン | 0.129 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | subhunt | ||||
セット詳細 |
![]() ![]() ![]() | ||||
概 要 | 正しい色表示にはオーバーレイが必要。 | ||||
詳 細 | Depthcharge (both versions) and Sub Hunt currently display in black and white with no overlay. The actual game appears to have had an "aqua-blue" overlay according to the KLOV entry: http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=7558 Gremlin's flyer also shows a similar hue: http://www.arcadeflyers.com/?page=flyer&db=videodb&id=1701&image=1 Incidentally, Taito's Sub Hunt seems to be peculiar in this respect; in the current emulation the sea and sky can't be differentiated. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | depthv1 -> depthcho in 0.133u1 | ||||
添付ファイル |