カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 重要 (ゲーム) | 解決済み | 修正済み | 2023-04-29 23:49 | 2024-08-01 01:03 |
テスター | Kale | 担当者 | sz72 | ソース | sega/chihiro.cpp |
バージョン | 0.254 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.268 | |
修正コミット | 23ab5bb | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | All games in sega/chihiro.cpp, possibly all sets in microsoft/xbox.cpp | ||||
セット詳細 | |||||
概 要 | グラフィックが表示されないかゴミがでる。 | ||||
詳 細 | Starting any game in Chihiro won't draw anything (either blank or garbage data) | ||||
再現手順 | - mamefoo outr2 - Wait until 2 seconds of effective time, should already draw the Chihiro logo. To mass test, use mamefoo outr2 -bench 2 | ||||
追加情報 | Suspected breakage between 0.250 and 0.251 microsoft/xbox.cpp looks similar (when you have an HDD dashboard), the only GFX it manages to draw is the spinning Xbox Live disc loader (which doesn't make sense since unattended it should draw the dashboard itself with the language selector). | ||||
添付ファイル |