カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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DIP/入力 | 最小 | 解決済み | 修正済み | 2021-11-19 15:44 | 2021-11-27 02:27 |
テスター | GoldS_TCRF | 担当者 | Steve Coomber | ソース | taito/taito_f2.cpp |
バージョン | 0.237 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.239 | |
修正コミット | e369df8 | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | qzquest | ||||
セット詳細 |
qzquest - クイズクエスト -姫と勇者の物語- (日本版)
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概 要 | DIPスイッチ2-3と2-4について。 | ||||
詳 細 | Dip switches 2-3 and 2-4 are used to adjust how much time it takes for one unit of the player's timer to deplete: $00: 100 frames per unit $01: 50 frames per unit $02: 150 frames per unit $03: 200 frames per unit The table for this is at 0x1DE14 in the main ROM. This value is set when the game boots, so after changing the dip switches, the game needs to be reset for it to take effect. The RAM address for 1P's timer is 50DBF4, and 2P's timer is at 50DBF8. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |