カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
サウンド | 低 | 仮承認 | 未処理 | 2021-05-04 23:55 | 2021-05-12 07:13 |
テスター | ICEknight | 担当者 |   | ソース | sega/mdconsole.cpp |
バージョン | 0.231 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機・資料検証済み | ||||
セット | genesis and clones [oozeju] | ||||
セット詳細 |
genesis - メガドライブ / Genesis (US版, NTSC)
| ||||
概 要 | [oozeju] イントロでメロディーが鳴らない。 | ||||
詳 細 | At some point during the intro, the main melody misses playing two simultaneous notes. Real hardware footage from a Genesis Nomad: Also tested on a Japanese Mega Drive and the music plays properly as well. | ||||
再現手順 | Just load the game with: mame.exe genesis -cart megadriv:oozeju:cart and wait for 40 seconds. | ||||
追加情報 | The missing notes in the intro is not a regression due to the recent YM changes, seems to have been happening for a while (always?). However, the same music track seems to only randomly fail when played on the game's Sound Test (example savestates of both failure and success attached). | ||||
添付ファイル | genesis_tmss oozeju.zip (2021-05-09 04:28) | ||||
genesis_tmss oozeju 0.218.zip (2021-05-10 02:14) |