カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2020-03-08 03:13 | 2023-02-02 04:49 |
テスター | hap | 担当者 | Ryan Holtz | ソース | handheld/hh_sm510.cpp |
バージョン | 0.219 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.252 | |
修正コミット | 5671484 | プルリク | #10858 | ||
フラグ | |||||
セット | |||||
セット詳細 | |||||
概 要 | BGFXモードを使うと、アートワークのレイヤーブレンドが正しく表示されない。ゲームウォッチ液晶の影表示など。 | ||||
詳 細 | Artwork: layer blending problem with BGFX. This is a bug specifically witnessed with hydef's Game&Watch artwork, and only for the dual-screen games. It could be related to https://mametesters.org/view.php?id=7586 , however it does not only apply to D3D9, but all BGFX backends. | ||||
再現手順 | - install hydef's G&W artwork (his google drive: https://drive.google.com/drive/folders/1WLKcvynl0ky2mRL1UacA9yaiMTnNs4x5 ) - mame64.exe gnw_zelda -video bgfx or any dual-screen G&W Look carefully at the 1st screen (left screen for horizontal, upper screen for vertical). hydef applied a layer effect to simulate LCD screen shadow. It is missing on the 1st screen. | ||||
追加情報 | MooglyGuy was already informed of this bug a while ago, he verified it and suspected it is something with screen chains. | ||||
添付ファイル | bgfx.png (2020-03-09 00:41) |