カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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グラフィック | 最小 | 解決済み | 修正済み | 2023-06-22 09:06 | 2023-06-23 15:25 |
テスター | Balthier | 担当者 | hap | ソース | nintendo/popeye.cpp |
バージョン | 0.255 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.256 | |
修正コミット | bfa262e | プルリク | |||
フラグ | |||||
セット | All sets in popeye.cpp | ||||
セット詳細 |
popeye - ポパイ (revision D)
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概 要 | Insertキーでインタレースモードを"Interlaced (bitmap)"に切り替えるとハングする。 | ||||
詳 細 | One of the alternating interlaced fields gets hung up on the screen while pressing Insert to speed things up. It goes away when you let go. Happens only with "Interlaced (bitmap)" option in the Machine Configuration. Tested on d3d and bgfx all backends to rule out that. | ||||
再現手順 | 1. Run popeye or skyskipr 2. TAB to the UI option Machine Configuration and set the Interlace mode to "Interlaced (bitmap)". 3. Press Insert while Popeye is running around in the demonstrations. | ||||
追加情報 | See image attached. Updated info to reflect it also affects skyskipr. | ||||
添付ファイル | blow_me_down.png (2023-06-22 09:06) |