カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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サウンド | 低 | 認証済み | 未処理 | 2019-09-15 03:20 | 2019-09-17 12:07 |
テスター | Hydreigon | 担当者 |   | ソース | midway/vegas.cpp |
バージョン | 0.213 | 発生バージョン | 0.206 | 修正バージョン | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機・資料検証済み | ||||
セット | roadburn, sf2049 and clones | ||||
セット詳細 |
roadburn - ロードバーナーズ (ver 1.04)
sf2049 - サンフランシスコラッシュ2049
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概 要 | DSIO/Denver SIOのポーン音が途切れる。 | ||||
詳 細 | The bong sound effect that plays on startup is cut short. Road Burners plays that sound for a split second and Rush 2049 has the bong delayed and then cut. Other than that, sound for both games plays fine. Regression version was 0.206 when Rush 2049 was promoted to working. Road Burners had its correct sound effect while Rush 2049 still had it delayed before then. | ||||
再現手順 | Just launch the game | ||||
追加情報 | If you want me to upload some audio files later, I can. This is what it sounds like on actual hardware: | ||||
添付ファイル | roadburn.mp3 (2019-09-16 02:09) | ||||
sf2049.mp3 (2019-09-16 02:09) |