カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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その他 | 機能追加 | 仮承認 | 未処理 | 2009-10-20 04:28 | 2009-10-20 08:28 |
テスター | sz72 | 担当者 |   | ソース | |
バージョン | 0.134 | 発生バージョン | 修正バージョン | ||
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | |||||
セット | |||||
セット詳細 | |||||
概 要 | ステートの自動ロード・セーブで、MAME本体のバージョンが違うと最初から始まってしまうが、終了時に新しいファイルで上書きされてしまう。 | ||||
詳 細 | When you set the option to automatically load/save states, if the savestate for the game was created by a different version of mame, an error message is shown and the game starts from the beginning. However, when you exit mame the savestate is overwritten with a new one and the old data is lost. This is not nice if you made an error and started the wrong version. If the autosave option is enabled but the state cannot be loaded, then nothing should be saved at exit. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |