カテゴリ 重要度 ステータス 解決状況 登録日時 最終更新
サウンド解決済み修正済み2009-05-11 07:282009-05-11 09:00
 
テスターwuemura担当者Kaleソースdec0.cpp
バージョン0.131u1発生バージョン0.131u1修正バージョン0.131u2
フラグ
セット baddudes, hbarrel, birdtry, robocop, hippodrm, ffantasya
セット詳細
baddudes - ドラゴン忍者 / Bad Dudes vs. Dragonninja (US版)
birdtry - バーディートライ (日本版)
ffantasya - ファイティングファンタジー (日本版)
hbarrel - ヘビーバレル (US版)
hippodrm - ファイティングファンタジー / Hippodrome (US版)
robocop - ロボコップ (海外版 revision 4)
 
概 要サウンドが鳴らない。
詳 細Game has no sound, soon as you start the game you hear a quick "thump", after you exit the game you can hear another "thump".

* Master volume is at 0dB
再現手順mame baddudes

No mame.ini, all other INI/CFG related with the game was deleted.
追加情報At the makefile "specify architecture-specific optimizations" this was added:
ARCHOPTS =-mtune=athlon64

No other change was made at the makefile.

Using Athlon 64 X2 4400+, 2GB DDR2 800Mhz

I've done "make clean" before "make" to delete the what was inside the "OBJ" folder.

The games bouldash, midres, secretag and slyspy has sound.
 
添付ファイル