カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
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グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-01-27 12:41 | 2008-04-16 04:45 |
テスター | Kold666 | 担当者 | nicolasa | ソース | upl/ninjakd2.cpp |
バージョン | 0.122u7 | 発生バージョン | 修正バージョン | 0.124u3 | |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 実機で確認済み | 旧BugID | ninjakd2_0122u7gre | ||
セット | ninjakd2 | ||||
セット詳細 |
ninjakd2 - 忍者くん 阿修羅の章 / Ninja Kid II (set 1)
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概 要 | ニコラ氏の意見について、実機情報を提供。 | ||||
詳 細 | Nicola states: "in ninjakd2, at the beginning of a level items are visible during the initial fade in. I'm not sure if this is correct but the other effects wouldn't work otherwise." I am not sure what are the items he refers to but: on the pcb, like in mame, when you start a game, after choosing a card, you can see for a short time the 2 little ninjas representing the lifes. In mame and NOT on the pcb, after the animation with the clouds has ended, you see the clouds again for a short time, which DOESN't happen on the pcb. | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル |