カテゴリ 重要度 ステータス 解決状況 登録日時 最終更新
サウンド解決済み修正済み2008-01-27 05:022018-10-05 15:10
 
テスターStefan Lindberg担当者Mamesickソースslapfght.cpp
バージョン0.110u5発生バージョン修正バージョン0.111u1
フラグ旧BugIDperfrman0110u5gre
セット perfrman
セット詳細
perfrman - パフォーマン (日本版)
 
概 要プレイヤーが動いてるとBGMの速度が上がる。
詳 細There are some speed problems with the music in MAME, it's too fast unless you are moving, then it slows down to what I think is the correct speed. I made an MP3 of PCB gameplay sound (5mb) for you too listen to :-)
(Fuj: converted to smaller aac file.)

It does also have the distortion that seems common for YM2149?

There is only one xtal (16MHz) on the PCB. Also, it's not only the music speed that's too fast - the game is faster in MAME than on the PCB.
再現手順 
追加情報 
 
添付ファイルaac fileperforman.aac (2008-02-15 03:17)