カテゴリ | 重要度 | ステータス | 解決状況 | 登録日時 | 最終更新 |
---|---|---|---|---|---|
グラフィック | 低 | 解決済み | 修正済み | 2008-01-26 13:38 | 2009-08-13 15:43 |
テスター | RansAckeR | 担当者 | hap | ソース | konami/twin16.cpp |
バージョン | 0.122u5 | 発生バージョン | 0.76u2 | 修正バージョン | 0.133u2 |
修正コミット | プルリク | ||||
フラグ | 旧BugID | miaj0122u5gre | |||
セット | miaj | ||||
セット詳細 |
miaj - ミッシングインアクション (version R) (日本版)
| ||||
概 要 | 0.76u2から起動時の画面に表示されるテキストが左右反転している。このバージョンでタイルマップへの変更が行われた。 | ||||
詳 細 | Since 0.76u2 some text of the boot-up screen is not correctly displayed: - "Some twin16.c / tmnt.c cleanups, fg layer converted to tilemaps [Curt Coder]" draw_text() function was replaced by tilemap_draw(). Is there replacement code missing for these calculations? | ||||
再現手順 | |||||
追加情報 | |||||
添付ファイル | 0000.png (2008-08-15 20:25) | ||||
0001.png (2008-08-15 20:25) | |||||
miaj0000.png (2008-08-15 20:25) | |||||
miaj0001.png (2008-08-15 20:25) |